28 Jan 2013

iloveyouu :*


    Okay , aku nak merajuk dengan dy :( tapi dy punn nak merajuk jugakk :( eeee annoyingg gileee ! :( seriously aku girl yang tak pandai memujuk even aku hebat menulis and petahh berbicaraa :D cehhh , bajet . betull aku tak tipuu kauu korangg and same waktu dengannya :) 

     but , that's the fact aku memang tak pandai pujuk boy sangad , boyy jeee . if sebelum nii , aku pujuk orang pun just simple , just cakap , dah laa tayahh lha majokk agiii " if dy nak merajuk lagi , aku just replied " nak merajuk sangad kan ? " dahh pergi merajuk sanaa takpayahh text kbaii ! :) adat istiadat aku , k kejamm kan aku ? haha

     tapiii kannn ! apishh ni lain sgd :) sgd lah lain , teramat laa sgd :) aku tahu dy merajuk act if akuu writee a longg text dan dy replied dgn 2 huruff yg aku palingg benci HM :) hmm , ape salahnyee dy antaa hmmmmmmmmmmmmmmmmmmm tak membazir kredit ye takk duhh apishhh apishh :O

     itu maknanyee dy merajuk dan diaa terus tak balas text akuu , perghh :P memang sah laa memang aku terus call tanyee even aku takut sebenarnyee nak call :) itu adalah perangai aku ,hehee . . lepastuu , aku tnyee lagi merajukk lagi kee ? then he ask , mana ada merajuk :/ lahh sangadd  :) i ask so many timee , but the answer still remain the samee , aku change topikk and berborak2 kejap , until one of her questionnn that i don't rememberssss ialah :) 

      ini --> " selagi awak tak maafkan sayaa , selagi tuhh saya tak akann off call :) harap makmemakklum :) duhduhhh .. then he said he forgive mee :) hehe oceyy apishh pendekk :) happy gila ?kodd , sangadd . then aku tanyee " merajukk lagi kee pendekk " ?then he answered " sebelum awak call tadi adalahh merajuk sikitt , now awak dah call okay dahh :P , i smiled , seriously aku suke dengar jawapan tuhh :))) .. 

        YANG SEBENARNYA APISHH NI ANNOYINGG TAUU ! :) 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan